воскресенье, 4 ноября 2018 г.

Старт

Я сьогодні сформував блог у першому наближенні і збираюсь запросити до його тестування кількох своїх знайомих. Що мають відношення до політики. Прізвища подавати не буду, бо це, вважаю, неетично, але сподіваюсь, що хтось ідею підтримає не тільки на рівні лайків, а ще і читанням тих книжок.


В нас не люблять читати. Ніхто. Ні бізнесмени, ні вчителі, ні, навіть, бібліотекарі. Ні, я маю, звісно, на увазі не фентезі чи детективи - серйозну (політичну, економічну чи історичну) літературу. То як бути? Подавати особистий приклад. От таку нагоду своїм знайомим і запропоную.

Але спочатку сам перечитаю ті книжки і сформую повідомлення як це пропонується робити авторам блогу. В нас їх зараз двоє, але ж зрозуміло, що другий - то мій тестовий акаунт, що його я створив для налагодження курсів Гугль Класрум (кому цікаво може подивитись)

Запускаючи цей новий проект, я не можу не згадати про попередників. Адресованих націоналістам, християнам чи євреям. Всі вони передовсім радянські люди і читати, а надто обговорювати прочитане, як виявилось, не хочуть абсолютно. Поки що. Але ж маємо лупати цю скалу?

Комментариев нет:

Отправить комментарий